You Inspire Me


Dalam dunia bisnes mesti ada seseorang yang kita jadikan sumber inspirasi. Betul tak?
Tengok kejayaan dia buat kita semakin bersemangat nak maju ke depan dan nak berjaya seperti dia.
Yes, me too. Ada seseorang yang buat saya kagum dan nak berjaya seperti dia.

Siapa lagi kalau bukan sifu saya sendiri saudari Amelza Kamel.
Tengok banyak pencapaian dia buat saya rasa nak jadi macam dia. Nak ikut langkah dia. Nak naik rank sama macam dia. Nak sentiasa ke depan macam dia.
Dia selalu bagi semangat.
Dia selalu bagi motivation.
Dia selalu ada bila kita nak tanya apa-apa tentang bisnes shaklee.
Dia guide saya sehingga boleh bertahan sampai sekarang.
Emmm banyak lagilah 😅
Tapi apa yang buat saya lagi kagum dia sahut semua cabaran-cabaran shaklee 😍.
Ni tak lama lagi nak biztrip dengan geng shaklee kat Jepun. I is jealous😂
(Harap dia tak lupa omiyage untuk saya ye🙈)
*omiyage = ole-ole 😄
Semoga saya terus berjaya sama macam dia. Aamiinn.
Siapa pula sumber inspirasi anda dalam bisnes?

Jom pilih Shaklee :)
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)