Kenapa Berbisnes Dengan Shaklee?

Kenapa Berbisnes Dengan Shaklee?
Photo Credit : integreatleadership.com

Apa yang membuatkan saya berani ambil keputusan untuk serius dalam bisnes shaklee? Of course la sebab nak cari pendapatan sampingan kan.

Antara salah satu sebabnya ialah saya ni suka travel. Suka jalan-jalan. Jadi nak buat apa yang saya suka tu perlukan duit. Ye tak? Jadi sambil-sambil jaga kesihatan diri. Sambil-sambil tu jugak cari pendapatan sampingan untuk realisasikan impian saya.

Bisnes ni seronok sebenarnya kalau betul cara dan niat kita. Sebab dengan berbisnes ni kita banyak belajar benda baru. Banyak ilmu yang kita timba. Berbisnes ni juga cabar kemampuan diri.

Alhamdulillah saya rasa beruntung kenal shaklee. Boleh sihatkan tubuh badan boleh juga belajar cara berbisnes. Banyak benda bermanfaat saya dapat.

Korang kalau nak sentiasa sihat dan dalam masa yang sama nak cari pendapatan sampingan jom join shaklee.

Nak tau lebih lanjut? Meh whatsapp.

www.wasap.my/60193901309

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)