Kenapa saya pilih Shaklee?

Kenapa saya pilih Shaklee?

2 in 1. Saya makan saya jual πŸ˜Š
Dalam shaklee awak nak jadi ahli untuk makan sendiri je pun boleh. Tak paksa awak jual produknya.
Mula-mula saya pun macam tu. Tak terfikir untuk bisnes pun. Tapi bila fikir balik kenapa tak ambil peluang yang ada? Untung pun untung. Macam-macam kelebihan disediakan.

Dari hanya makan sendiri terus serius untuk berbisnes. Saya semakin sihat dan duit pun 'masyuk'. Sebab tu saya ajak yang lain bisnes dengan shaklee sekali. Sebab tu bila awak nak beli produk dengan saya, saya galakkan jadi ahli terus sebab banyak benefitnya.


Saya pilih produk-produk Shaklee kerana ia

SELAMAT
BERKESAN
SENTIASA MESRA ALAM

Inilah keistimewaan Shaklee.

Dan dan dan... yang lebih meyakinkan saya ialah

LANDMARK STUDY.

Apa Landmark Study ni?

Kajian unggul yang dijalankan oleh pihak ketiga iaitu University of California Berkeley yang diketuai oleh Dr.Gladys Block. Bukan orang Shaklee yang kaji tapi orang luar. Nak tengok samada produk Shaklee berkesan, baik untuk kesihatan atau sebaliknya. Actually banyak aspek yang dikaji bukan sekadar keberkesanan sahaja.

Boleh baca entry saya tentang Landmark Study disini.

Apa lagi yang meyakinkan saya?

Shaklee juga mempunyai sijil Halal and of course ada Kelulusan KKM. So, tak perlu risau dan ragu-ragu dengan Shaklee dah.

Jom pilih Shaklee :)

Nak beli produk Shaklee? boleh je, hubungi saya atau beli secara online.


Nak jadi ahli shaklee? Nak bisnes dengan Shaklee? Mudah je, mari daftar sekarang. Hubungi saya
www.wasap.my/60193901309

Jom pilih Shaklee :)
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)