Apa yang membangkitkan semangat saya untuk terus kekal dengan shaklee?

Apa yang membangkitkan semangat saya untuk terus kekal dengan shaklee?
Photo Credit : quotesideas.com

Dia seorang yang ceria, dia seorang yang positif, supermom yang hebat, teman berborak, teman bergosip ðŸ˜‚, teman sekerja.

Disebalik semua tu rupanya dia alami masalah kesihatan. Dia disahkan menghidap batu karang. But she still look good. Tak nampak risau. Tak nampak sakit. Relaks je.

Satu hari tu dia cari saya sebab nak tanya pasal vivix. Then saya pun explain la tentang vivix. Saya tanya dia, macamana tau tentang vivix dan kenapa pilih vivix? Dia kata dia cari di google dan 'banyak' yang suggest ambil vivix untuk kesihatan. Bukanlah nak kata ambil vivix terus sembuh baik pulih. Tapi sebagai ikhtiar. Vivix bukan ubat untuk merawat tapi vivix hanyalah makanan tambahan bagi meningkatkan tahap kesihatan jadi lebih baik.


Then dia pun order vivix dengan saya. Setelah beberapa minggu pengambilan vivix, saya tanya dia apa kesannya? Dengan ceria dia kata dia semakin bertenaga, sebelum ni nak berjalan lama-lama memang tak boleh, cepat letih. Tapi setelah amalkan vivix dia semakin bertenaga. Dan ada lagi lah beberapa perubahan positif.

Saya yang dengar jadi gembira. Bukan gembira semata-mata dapat jual produk shaklee tapi gembira dapat tolong orang. Bertambah gembira sebab nampak kesungguhan dia nak sihat, nak cergas.

Tanpa sedar dia dah naikkan semula semangat saya. Ye, orang bisnes ni tak selalu kat atas. Adakala kat bawah juga. Adakala 'down' juga. Tapi setelah nampak kegembiraannya dia saya jadi sangat gembira. Saya bertambah semangat nak bantu orang. Mula-mula dulu saya rasa susah nak jual vivix. Mungkin sebab orang pandang harga. Tapi bila situasi ni berlaku saya seakan tersedar. Pandangan orang berbeza. Kita tak tahu ada orang kat luar sana yang sedang cari tapi tak tahu dimana dan bagaimana. Sebab tu saya kena selalu sharing tentang vivix supaya semakin ramai yang tahu tentang kebaikan-kebaikan vivix. Bukan vivix je tapi produk shaklee yang lain. Saya nak lebih ramai kenal tentang shaklee. Sebab saya tahu ramai lagi yang tak sedar kewujudan shaklee.

Jadi siapa-siapa yang nak beli produk shaklee atau nak tahu lebih lanjut tentang shaklee boleh hubungi saya ðŸ˜Š.
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)