Reward buat diri ku

Reward buat diri ku

Korang mesti ada sesuatu yang korang hadiahkan untuk diri sendiri kan. Tak kisah la sempena apa, sebagai reward la orang kata.
Ni la benda yang paling mahal saya beli masa mula-mula dapat kerja dulu. Dulu la sekarang dah murah sangat-sangat ๐Ÿ˜…. Dan benda ni saya masih guna sampai sekarang sungguh pun dah macam-macam brand dan macam-macam model keluar.
Saya ni pula jenis selagi masih boleh diguna selagi masih ok selagi masih boleh berjasa, saya akan setia menggunakannya ๐Ÿ˜„.

Rasanya dah lebih 5 tahun saya guna, sampai rasa nak tukar pun rasa sayang. Tapi last year dia buat hal. Langsung tak boleh ON. Then hantar la repair. Nasib baik boleh repair lagi. Hati manyak senang lorr ๐Ÿ˜Š.
Memang sayang gila kat benda ni, sebab banyak berjasa. Lagi-lagi รนntuk bisnes. Untuk orang bisnes macam saya, benda ni sangat-sangat diperlukan. Tak kisahlah murah ke mahal ke, yang penting fungsinya.
Actually banyak kisahnya but cukup la saya katakan benda ni sangat-sangat berjasa dan beri motivasi pada saya.
Lepas ni saya nak reward diri dengan Youth pula. Youth? apa Youth tu? Haa Youth ni skincare terbaru Shaklee. Best tau. Sangat berbaloi. Sungguh harganya boleh terbeliak biji mata tapi hasilnya kebabom siapa tak nak? Lagi-lagi kulit sensitif dan berminyak macam saya ni. Kena jaga betul-betul. Sebab dah pernah salah guna produk. Susah nak pulih semula. Dah insaf. 
Tapi kali ni saya yakin dan tak nak fikir akibatnya. Sebab dah tau akibatnya sangat baik bagi saya. hehe.. tinggi tahap confident. Well, Shaklee tuh. Kenapa perlu diragui?
Nak tau lebih lanjut tentang Youth boleh baca entry Skincare YOUTH Shaklee ni.

Nak tempah? Boleh hubungi saya
www.wasap.my/60193901309

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309

msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)