Keluarga adalah segalanya

Keluarga adalah segalanya
Photo Source : google.com
Keluarga adalah keutamaan bagi semua orang. Betul tak?
Samalah dengan saya, saya nak keluarga saya sentiasa ada di sisi, sentiasa sihat dan happy.
Sebab tu saya pilih shaklee. Bukan untuk tingkatkan kesihatan saya seorang je tapi juga untuk orang sekeliling saya.
Bila mereka jatuh sakit, saya akan suggest apa yang patut diambil dan advise juga apa yang perlu mereka lakukan. Saya bukan doktor tapi sedaya upaya cari ilmu dan tips-tips kesihatan supaya kesihatan mereka selalu terjamin.
Orang kata 'cubit paha kanan, paha kiri terasa'. Macam tu la perasaan kita bila salah seorang ahli keluarga jatuh sakit kan. Sebab tu saya pilih shaklee. Shaklee sentiasa beri yang terbaik untuk kesihatan saya dan keluarga. Of course saya rasa selamat. No doubt ðŸ˜Š

Kenapa saya yakin sangat dengan Shaklee?

SELAMAT
BERKESAN
SENTIASA MESRA ALAM

Inilah keistimewaan Shaklee.

Dan dan dan... yang lebih meyakinkan saya ialah

LANDMARK STUDY.

Apa Landmark Study ni?

Kajian unggul yang dijalankan oleh pihak ketiga iaitu University of California Berkeley yang diketuai oleh Dr.Gladys Block. Bukan orang Shaklee yang kaji tapi orang luar. Nak tengok samada produk Shaklee berkesan, baik untuk kesihatan atau sebaliknya. Actually banyak aspek yang dikaji bukan sekadar keberkesanan sahaja.

Boleh baca entry saya tentang Landmark Study disini.

Apa lagi yang meyakinkan saya?

Shaklee juga mempunyai sijil Halal and of course ada Kelulusan KKM. So, tak perlu risau dan ragu-ragu dengan Shaklee dah.

SO, untuk pastikan kesihatan saya dan keluarga sentiasa terjaga saya pilih produk yang selamat dan meyakinkan. Itulah dia SHAKLEE.

Semoga saya dan keluarga saya sentiasa diberi kesihatan dan happy selalu. Amiinn
Nak beli produk Shaklee? boleh je, hubungi saya atau beli secara online.



Nak jadi ahli shaklee? Nak bisnes dengan Shaklee? Mudah je, mari daftar sekarang. Hubungi saya
www.wasap.my/60193901309

Jom pilih Shaklee :)
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com


.

😄



Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)