Teruskan Berinspirasi

Photo Credit : marvlunreed.com

Semua orang ada sumber inspirasi kan. Untuk apa? Untuk dijadikan contoh. Tak kisahlah inspirasi untuk kehidupan ke, kerjaya ke, study ke, bisnes ke atau apa sekali pun. Memang kita perlukan sumber inspirasi. Untuk menaikkan semangat kita.

Saya nak kesungguhan saya dalam bisnes shaklee ni jadi inspirasi kepada awak kat luar sana. Terutama awak yang ingin mencari pulangan plus meningkatkan kesihatan tubuh. Shaklee bukan cari untung semata-mata tapi more than that. Lebih kepada kesihatan pengguna. Cakap pasal untung semata-mata tak kemana kalau apa yg kita jual tak beri manfaat kepada orang lain. Betul tak?

Sebab tu saya bersungguh-sungguh nak sharing tentang kebaikan vitamin dan supplemen shaklee. Biar orang pandang shaklee sebab kebaikan produknya bukan bisnes semata-mata.

Jadi saya harap rakan-rakan atau orang luar yg masih ragu-ragu nampak apa yg cuba saya sampaikan dan jadi inspirasi kepada mereka. Mungkin kita tak sedar sebenarnya ada seseorang yg sedang 'stalk' kita. Dalam diam jadikan kita sebagai inspirasi mereka. Jadi teruskan apa yg sedang dilakukan. Jangan cepat putus asa. Sebarkan aura positif agar sentiasa ada yang terinspirasi.

Yang penting ada kesungguhan, jujur dan bermanfaat kepada semua.

Teruskan berinspirasi.

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)