Miss Fiza Jual Shaklee

Miss Fiza Jual Shaklee

Ni antara 'teman baik' saya , yang banyak membantu tingkatkan kesihatan saya. Alhamdulillah jarang jatuh sakit. Kalau sakit pun sekejap je sebab saya cepat-cepat telan supplemen dan vitamin yang ada. So, stock make sure sentiasa ada 😅. Kadang tu bukan untuk saya je tapi untuk keluarga juga. Sebab bila ada yang tak sihat saya akan suggest supplemen yang ada atau mereka sendiri cari saya tanya supplemen tu 😊.
Disebabkan 'teman baik' ni sentiasa ada dan jadi 'peneman' , sebab tu juga la orang kenal saya sebagai pengedar sah shaklee 😊.

Yelah asyik-asyik shaklee je memanjang, post status semua shaklee, update blog semua shaklee, eh eh taklah ada je story lain 😅 tapi memang ramai kenal saya dengan shaklee 🙈 orang sekeliling la terutamanya.
Pernah suatu hari tu officemate cari saya, nampak agak serius, Dia tanya 'fiza jual vivix shaklee kan?' laa ingatkan nak tanya hal kerja 😅 then panjang lebar la saya explain.
Tu antara effect asyik post tentang shaklee 😂
Awak kalau ingat saya ingat saya pengedar shaklee juga tau 😝
Nak beli produk Shaklee? boleh je, hubungi saya atau beli secara online.


Nak jadi ahli shaklee? Nak bisnes dengan Shaklee? Mudah je, mari daftar sekarang. Hubungi saya
www.wasap.my/60193901309

Jom pilih Shaklee :)
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)