Bagaimana saya struggle dalam bisnes Shaklee?

Bagaimana saya struggle dalam bisnes Shaklee?
Photo Source : google.com
Sudah menjadi lumrah bila kita mulakan sesuatu langkah mesti banyak halangan dan cabaran yang dihadapi. Samada memulakan hidup baru, mulakan kerjaya baru, mulakan azam baru, mulakan bisnes baru, dan macam-macam lagi. Semua tu bukanlah mudah.
Samalah macam saya bila baru memulakan langkah untuk berbisnes Shaklee ni. Macam-macam cabaran walaupun ianya nampak mudah tapi hanya yang melaluinya sahaja faham bagaimana struggle nya nak kukuhkannya dan tak rebah bila down.
Kekangan masa dengan kerja hakiki antara cabaran yang biasa dihadapi. Nak yakinkan orang tentang produk yang kita jual pun salah satu cabaran besar. Ye la bukan kita sorang je yang jual barang, benda yang sama pula tu cuma brand je berbeza. Hanya perlu yakinkan produk kita ada keistimewaannya sendiri. Haa part ni kena pandai handle.

Selain tu, bila mana kita jual ikut harga HQ tapi ada juga yang jual lebih murah. Yang ni orang panggil 'main harga', nak ramai pembeli dengan cara 'jual murah dari harga yang ditetapkan' supaya ramai tertarik. Ni persaingan tak sihat. Kalau kita yakin dengan rezekiNya, tak perlu buat macam tu. Betul tak?
Dan macam-macam lagilah cabarannya. Tapi saya masih setia dengan Shaklee sebab saya tahu kelebihan-kelebihan dan kebaikan-kebaikan produk Shaklee. Sebab saya sendiri menggunakannya dan rasai manfaatnya. Perbezaan tu memang banyak sebelum amalkan produk Shaklee dan selepas consume produk Shaklee ðŸ˜Š.
Jadi kenapa perlu ragu? So, korang kalau nak produk yang lebih meyakinkan dan selamat jangan ragu-ragu dengan Shaklee ok?😊




Boleh baca entry saya tentang Keistimewaan Shaklee disini.

Disebabkan keistimewaan Shaklee ni la saya masih bertahan, kata-kata semangat dan keinginan untuk berjaya juga antara sebab saya masih bertahan dalam bisnes Shaklee. Bila nampak orang-orang berjaya secara tak langsung kita pun terinspirasi. Jadi lawan rasa down tu, cepat-cepat bangkit. 

Harap korang yang sedang struggle dengan bisnes korang jangan mudah give up, ok. Teruskan usaha dan impian korang. Jadikan kegagalan sebagai pemangkin untuk terus berdiri teguh.

Nak beli produk Shaklee? boleh je, hubungi saya atau beli secara online.


Nak jadi ahli shaklee? Nak bisnes dengan Shaklee? Mudah je, mari daftar sekarang. Hubungi saya
www.wasap.my/60193901309

Jom pilih Shaklee :)
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)