Siapa Role Model awak?

Siapa Role Model awak?
Photo Credit : lovethispic.com
Bila orang tanya 'siapa role model awak?'

Siapa role model awak?

Setiap orang mesti ada role model masing-masing kan. Role model sebagai contoh untuk berjaya. Role model sebagai penguat langkah. Role model sebagai motivation. Role model sebagai penaik semangat dan macam-macam lagi. Mesti ada sebab kenapa kita pilih orang tu sebagai role model kan?


Sama la juga dengan saya. Saya pun ada role model jugak. Tapi siapa?

Of course my parent 😊😍. Tak payah fikir jauh-jauh. Role model ada depan mata.

They are so adorable.
They are so stronger.
They are so sweet.
They can become everything.
They can give everything.
They can be more moderate & patient.
They can accept who u are.
They are my Everything.

Mereka la role model saya.
Role model hebat saya.
Role model penguat langkah saya.
Role model penaik semangat saya.
Nak tulis satu-satu panjang sangat pula. Tak terhitung. Yelah dari kita lahir sampai sekarang. Banyak tu 😅.

Siapa role model anda pula?
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)