Apa impian saya dalam bisnes Shaklee?

Photo Credit : autismafter16.com
Banyaknya impian saya untuk bisnes shaklee ni.

Tapi impian yang paling utama bagi saya nak ahli dan 'bakal ahli' saya sihat dan berjaya bersama-sama.

Walaupun jadi ahli dibawah saya hanya untuk makan sendiri dan bukan untuk bisnes tak mengapa asalkan kesihatan sentiasa terjaga ye. Tu paling penting. Sebab kesihatan tiada nilainya.

Tapi bagi yang nak berbisnes, biarlah serius dan biarlah berjaya bersama-sama. Bila jatuh tarik tangan dan pimpin tangannya jangan jalan sorang-sorang. Jangan selfish. Sebab kita tak tahu apa nasib kita kemudian hari. Jadi kena saling support each other.

Yang nak join saya untuk bisnes shaklee saya alu-alukan. Tak rugi pun. Banyak awak untung. Yuran ahli pun taklah mahal mana.

Jom kita bershaklee sama-sama 😊

Whatsapp www.wasap.my/60193901309

Jom pilih Shaklee :)
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)