Kenapa Mesti Pilih Shaklee?

Kenapa Mesti Pilih Shaklee?
Photo Credit : shakleemalaysia.com
Kenapa saya suka sangat dengan Shaklee ni?
Kenapa saya masih setia dengan Shaklee?

Selalunya bila kita setia dengan sesuatu ni mesti ada sebab. Kan?

Saya pilih produk-produk Shaklee kerana ia

SELAMAT
BERKESAN
SENTIASA MESRA ALAM

Inilah keistimewaan Shaklee.

Dan dan dan... yang lebih meyakinkan saya ialah

LANDMARK STUDY.

Apa Landmark Study ni?

Kajian unggul yang dijalankan oleh pihak ketiga iaitu University of California Berkeley yang diketuai oleh Dr.Gladys Block. Bukan orang Shaklee yang kaji tapi orang luar. Nak tengok samada produk Shaklee berkesan, baik untuk kesihatan atau sebaliknya. Actually banyak aspek yang dikaji bukan sekadar keberkesanan sahaja.

Boleh baca entry saya tentang Landmark Study disini.

Apa lagi yang meyakinkan saya?

Shaklee juga mempunyai sijil Halal and of course ada Kelulusan KKM. So, tak perlu risau dan ragu-ragu dengan Shaklee dah.


Kenapa Mesti Pilih Shaklee?
Kenapa Mesti Pilih Shaklee?
Photo Credit : shakleemalaysia.com
Kenapa Mesti Pilih Shaklee?
Photo Credit : shakleemalaysia.com

Tapi fokus utama ialah agar semua orang menjaga dan menghargai kesihatan. Jumlah pesakit berbahaya di Malaysia ni sangat membimbangkan. Tu belum masuk kes kematian akibat masalah kesihatan. So, tak kiralah sesibuk mana pun. Jangan abaikan kesihatan. Jangan bagi alasan. Sekarang awak masih sihat awak tak kisah orang 'bebel' tentang kesihatan tentang pengambilan supplemen dan vitamin, tapi kita ni bukan kebal. Sakit tu kita tak tahu bila nak jadi. Sebab tu kena beringat selalu.

✔ JAGA PEMAKANAN
✔ BERSENAM
✔ AMALKAN GAYA HIDUP SIHAT

Dan pengambilan makanan tambahan atau supplemen serta vitamin juga adalah salah satu cara kita menjaga kesihatan tubuh. Tapi kena bijak memilih biarlah selamat untuk jangka masa panjang. Semua tu masuk dalam badan kita kan. Jadi kena berhati-hati. Jangan ambil mudah.

Nak lebih SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM pilihlah SHAKLEE 😊

Sekian dari pencinta Shaklee 😄

Dan saya adalah Pengedar Sah Shaklee.

So, kalau nak tempah atau nak tahu lebih lanjut tentang Shaklee boleh hubungi saya ye :)

Segan nak hubungi saya, nak beli secara online pun boleh.

Kenapa Mesti Pilih Shaklee?


Nak jadi ahli shaklee? Mudah je, mari daftar sekarang. Hubungi saya
www.wasap.my/60193901309

Jom pilih Shaklee :)
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)