Bagaimana saya jatuh cinta dengan Shaklee?

Bagaimana saya jatuh cinta dengan Shaklee?
Photo Source : google.com
Korang mesti ada suatu benda atau produk yang buat korang jatuh cinta dan teruskan penggunaannya, kan. Then dah tak nak tukar dengan brand lain sebab dah sesuai dan serasi. 

Begitu jugalah saya. Cinta pertama saya dengan Shaklee ialah Sustained Release Vita C Plus Shaklee (Vita C).

Macamana kenal Shaklee? Saya diperkenalkan dengan Vita C oleh saudari Amelza Kamel . Mula-mula dulu ambil vitamin C sebab nak cuba je. Sebab masa sekolah menengah dulu pun memang ada makan vitamin C tapi tak konsisten. Beli kat kedai farmasi je.

Tapi semakin meningkat usia ni semakin sedar betapa pentingnya menjaga kesihatan luar dan dalam. Jadi saya pun cubalah Vita C Shaklee. Kebetulan memang nak hapuskan jerawat-jerawat kecil di muka tuh. Dah lama consume dapat rasa kelainannnya. Apa kelainannya? Alhamdulillah bila selsema je, cepat sembuh. Bila tekak rasa lain rasa nak demam atau batuk telan je Vita C, alhamdulillah tak jadi nak sakit. Kulit wajah pun dah tak kusam. Saya pun rasa 'wowww, I like it'. Dan bermulalah episod 'terjatuh cinta tanpa sengaja' eh eh 🙈😝😍.

Bila dah terjatuh cinta, of course la saya teruskan. Mana boleh tinggal. Saya dah mula yakin sebab dah nampak kesan positif. Saya cuba pula produk Shaklee yang lain. Wah bertambah-tambah jatuh cinta. Tambah kuat cinta saya dengan Shaklee. Ouchh 

Korang kalau nak 'jatuh cinta ngan Shaklee' saya alu-alukan. Tak rugi mana pun. Jatuh cinta dengan Shaklee takpe jangan jatuh cinta dengan cinta hati orang lain dah, naya je  . Nah cuba produk Shaklee meh bisik-bisik, nak yang mana. Nak join Shaklee? Lagi saya alu-alukan

Hubungi no.saya atau beli secara online.
Kenapa Mesti Pilih Shaklee?
www.wasap.my/60193901309

Jom pilih Shaklee :)
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)