Testimoni ESP Shaklee bantu tambah kuantiti susu ibu


Testimoni ESP Shaklee bantu tambah kuantiti susu ibu

ESP shaklee merupakan salah satu suplemen atau makanan tambahan pilihan para ibu. Samada ibu hamil, ibu berpantang dan ibu yang menyusukan bayi.

Kenapa?

Inilah keistimewaan dan kelebihan ESP shaklee. Mengandungi sumber protein dan 9 amino asid (Histadine, Isoleucine, Tryptophan, Lysine, Methionine, Valine, Phenylalanine, Threonine, Leucine) yang diperlukan oleh tubuh dimana tubuh tidak dapat menghasilkannya.

Sumber protein yang mencukupi bantu menghasilkan pengeluaran susu badan yang banyak dan lebih berkualiti. Ia juga bantu bayi yang menyusu berasa kenyang dan tidur dengan lebih lena.

Diperbuat daripada soya asli dan NON-GMO. Apa GMO tu? GMO iaitu  'Genetically Modified Organism' dimana suatu bahan yang telah diubah secara genetik atau telah diubah genetik asal. Sesetengah produk menggunakan bahan tanaman yang diubahsuai secara genetik agar mendapat hasil dengan lebih cepat, memanjangkan jangka hayat supaya tidak mudah rosak atau bagi mengurangkan risiko dijangkiti penyakit dan serangan serangga perosak. Tetapi ESP hanya diperbuat daripada soya asli/Non-GMO sahaja.

Kandungan GI yang rendah, GI iaitu Glycemic Index bermaksud kadar pertukaran sesuatu makanan kepada glukos. ESP mempunyai GI yang rendah dimana ia ditukar kepada glukos dan tenaga secara perlahan-lahan, bukan sekaligus. Sebab tu kalau minum ESP ni tak rasa lapar, dan sentiasa bertenaga. Inilah yang membantu para ibu sentiasa bertenaga dan bantu kawal selera makan mereka.

Jom kita lihat testimoni ESP Shaklee di bawah;




Nak tempah? Hubungi saya 0193901309 atau beli secara online. Tekan je link kat bawah tu.


Terima kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)