Peppermint Ginger Plus Shaklee di waktu kecemasan


Dalam banyak banyak suplemen shaklee, Peppermint Ginger Plus ni boleh dikatakan salah satu first aid saya la.

Kenapa?

Sebab bila tiba tiba je perut memulas yang memang tak tahan sakitnya tu terus telan dia ni. Kadang kita salah makan ke, atau entah sebab apa tapi memang berkesan pada saya.

Tak lama lepas tu, bereh 😍.

Lagi lagi kalau nak travel memang dia ni wajib saya bawa. Yela kat luar kita tak tahu makanan tu sesuai dengan perut kita ke tak atau perut tak boleh terima walaupun sedap hingga menjilat jari 😆.

Teringat masa ke Korea last year, makan macam macam, risau perut buat hal so makan dia ni selepas makan macam macam tu 😅, haaa esok pagi 'keluar' semua, hambik kau.

So, takde la buat hal sepanjang 'meneroka' bumi Korea tu. Biar settle kat toilet before keluat rumah 😁.

Dan masa bercuti ke Langkawi last month ngan makcik saya. Perut dia buat hal, entah apa dia makan sampai ke toilet 3 4 kali 😅. Tiba-tiba teringat saya ada bawa peppermintgingerplus ni, terus suruh telan. Haa settle 😊. Bercuti dengan senyuman 😂.

Apa kebaikan Peppermint Ginger Plus Shaklee ni?

Peppermint Ginger Plus Shaklee di waktu kecemasan

💗 Menghilangkan ketidakselesaan perut akibat masalah penghadaman.

💗 Mempunyai rasa pudina yang memberikan kesegaran.

💗 Mengurangkan rasa sakit pada bahagian abdominal dan kembung perut.

💗 Melegakan rasa loya dan muntah.

💗 Membuang angin lebihan pada usus.

So, siapa yang selalu ada masalah sakit perut ke, kembung perut ke, mual nak muntah kalau jalan jauh atau nak 'cuci' usus tu boleh la ambik Peppermint Ginger Plus ni 😊

Nak order boleh order dengan saya 😎

📲 www.wasap.my/+60193901309


Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
id:1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)