ESP Shaklee bantu tingkatkan tenaga harian

ESP Shaklee bantu tingkatkan tenaga harian
Photo Credit : pixabay.com
Energizing Soy Protein atau juga dikenali sebagai ESP, diperbuat daripada soya asli yang berkualiti, membekalkan protein yang bantu memberikan anda tenaga yang berpanjangan agar anda kekal cergas dan aktif dengan aktiviti sepanjang hari.

Bagaimana ESP shaklee bertindak?

1. Merangsang tenaga

ESP shaklee mempunyai kandungan GI yang rendah. Apa itu GI? GI iaitu Glycemic Index bermaksud kadar pertukaran sesuatu makanan kepada glukos. Semakin rendah GI semakin tinggi kebaikannya. GI yang rendah dapat mengekalkan tahap glukos darah yang sihat, serta membantu anda mengekalkan tenaga.

Selain itu, kebaikannya ialah dapat memberikan rasa kenyang yang lebih lama dan memberi manfaat kepada penurunan berat badan dan kesihatan jangka panjang.

2. Tingkatkan tahap prestasi

Terlibat dalam membina dan mengekalkan jisim otot badan. Gabungan senaman yang kerap dan pengambilan protein soya setiap hari secara konsisten bantu mengekalkan jisim otot dan meningkatkan prestasi sukan yang dilakukan.

3. Tahap stamina lebih mantap

Kaya dengan kandungan amino asid, ESP shaklee bantu menyokong penghasilan tenaga yang berpanjangan. Pengambilan ESP shaklee secara konsisten dan berterusan didapati meningkatkan tahap stamina yang lebih baik dan mantap.


Bagaimana nak tempah? Hubungi saya 0193901309 atau beli secara online. Tekan je link kat bawah tu.


Terima kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)