Suplemen untuk yang tersayang

ESP Shaklee ni antara suplemen yang kena sentiasa ada, boleh dikatakan antara suplemen yang saya repeat order untuk ayah saya.

Sebab, sejak ayah saya amalkan pengambilan soya ESP ni saya perasan result ujian darah ayah cantik je. Kalau sebelum ni ada je yang tinggi, dan setiap kali tu juga doktor akan tanya macam-macam dengan saya.

"Ayah ada makan ubat tak?"
"Ayah makan apa dirumah?'
"Makan ubat ikut jadual tak?"

dan macam-macam lagi soalan yang doktor ajukan kepasa saya, saya pun jawablah apa yang sepatutnya. Banyak jugalah pesanan doktor tu.

Tapi sejak ayah konsisten ambil ESP ni, saya dah tak perlu risau bila temankan ayah jumpa doktor untuk pemeriksaan berkala, result ujian darah cun je, doktor pun kata semua ok dan saya tak perlu 'kena bebel' lagi dah 😅.

Walaupun ayah ambil ESP tapi tetap kena makan ubat hospital cuma ada ubat yang dah tak perlu dimakan lagi. Means dah dikurangkan sebab result dah cantik 😊.

Alhamdulillah.
So, inilah dia antara suplemen untuk yang tersayang.



Bagaimana nak tempah? Hubungi saya 0193901309 atau beli secara online. Tekan link di bawah.


Terima kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)