Testimoni YOUTH Shaklee atasi masalah kulit kering

Testimoni YOUTH Shaklee atasi masalah kulit kering

Kulit manusia ni ada beberapa jenis. Ada kulit normal, kulit berminyak, kulit kering, kulit kombinasi (berminyak dan kering). Tapi entry kali ni bukan nak sembang tentang jenis kulit. hehehe...

Kali ni saya nak share testimoni pengguna skincare shaklee iaitu YOUTH yang mengalami masalah kulit kering yang sangat kronik. 

Tak semua skincare sesuai untuk semua jenis kulit. Ada skincare hanya khas buat kulit berminyak, ada yang untuk kulit kering dan sebagainya.

Tapi dengan YOUTH, SEMUA JENIS KULIT boleh menggunakannya. 

Jom kita tengok testimoni di bawah.

Testimoni YOUTH Shaklee atasi masalah kulit kering

Serba sedikit tentang YOUTH yang anda perlu tahu ialah,

Kajian selama 8 tahun - bagi memastikan skincare YOUTH ni betul-betul berkesan dan tidak menyebabkan kesan negatif atau harmful terhadap pengguna, shaklee telah menjalankan kajian yang sangat teliti dan memakan masa yang agak lama untuk mengkaji dan mengujinya. Ujikaji juga dijalankan oleh pakar-pakar kulit antarabangsa. Shaklee benar-benar komited dan selective melibatkan kajian terhadap produk mereka.

Indeks Usia Kulit - menariknya skincare shaklee ini telah menguji Indeks Usia Kulit dan hasilnya sangat menakjubkan, 2/3 daripada wanita telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad iaitu 10 tahun lebih muda daripada usia dengan menggunakan YOUTH.

100% Vegan - skincare YOUTH ni berasaskan bahan-bahan organik. Salah satu bahan utama YOUTH ialah Muscadine Grape (anggur muskat). Polifenol anggur muskat mempunyai kebaikan iaitu melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

Untuk lebih mengenali YOUTH boleh baca entry saya Kenali Skincare YOUTH Shaklee .

Berminat nak lebih lanjut atau ingin menempah YOUTH boleh hubungi saya di 0193901309 atau beli secara online.


Terima kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee

ID:1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)