Suplemen Kegemaran

set shaklee

Ni antara set shaklee kesukaan saya. Actually banyak dan semua produk shaklee saya suka. Tapi kat dalam gambar ni paling special la kiranya. 

💕ESP Shaklee.
Kenapa saya suka ESP? sebab beri tenaga harian saya. Terutama sekali bila nak puasa. Haa pernah beberapa kali sahur minum ni je campur madu. Sepanjang hari bertenaga. Sampai nak berbuka pun maintain tak terlalu lapar. 😍 siapa yang pernah cuba memang rasai apa yang saya lalui.

💕Sustained Release Vita C Plus Shaklee
Vitamin kegemaran saya. Bila sebut vitamin c mesti orang fikir untuk kulit cantik je. NO lah. Vitamin C ni bukan untuk cantik je. Tapi ia juga bantu tingkatkan sistem pertahanan badan. Sejak amalkan Vita C ni saya jarang diserang selsema batuk atau demam. Yang ni saya perasan sangat. Sebab dulu saya ni mudah je kena selsema batuk dan demam ni.

💕Vivix Shaklee
Yang ni favorite no.1 saya 😍. Paling power. Paling best. Tinggi kandungan antioksidan. Siapa la yang tak suka kalau dapat suplemen yang bantu baiki sel yang rosak hingga ke peringkat DNA? Siapa tak suka kalau ada suplemen yang bantu melambatkan penuaan sel? Awet muda  😍. Siapa tak suka bila dapat suplemen yang bantu tingkatkan energy harian? Haaa banyak lagi la keistimewaan vivix ni. Jatuh cinta 💕



Best ke best? Korang patut cuba tau. Sangat membantu untuk kesihatan tubuh.
Dengan keadaan persekitaran kita sekarang ni dan tekanan hidup disebabkan faktor tertentu, pengambilan suplemen sangat digalakkan.
Nak kekal sihat , gaya hidup juga kena sihat.
Nak beli produk Shaklee? boleh je, hubungi saya atau beli secara online.

Shaklee Sentiasa Selamat

Nak jadi ahli shaklee? Nak bisnes dengan Shaklee? Mudah je, mari daftar sekarang. Hubungi saya
www.wasap.my/60193901309

Jom pilih Shaklee :)
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)