BOLEHKAH IBU HAMIL GUNA YOUTH SHAKLEE?

BOLEH KE IBU HAMIL GUNA YOUTH SHAKLEE?


Selalu juga dengar ibu ibu mengandung mempunyai masalah kulit muka. Yela masa ni juga hormon hormon tu ada yang meningkat kan. Hormon tertentu yang bagi effect kat emosi dan luaran. Kesannya muka naik jerawat. Haa ni sebab hormon juga la ni.

Sebelum hamil muka halus mulus gitu. Bila preggy alahai bukan keluar seketul dua, berketul-ketul. Naik tension pula kan.

Dah tu kena cari skincare yang betul-betul sesuai dan selamat untuk kandungan. Haa ibu ibu jangan ambil mudah. Skincare ni bukan sekadar tepek tau. Bukan kegunaan luaran semata tapi ianya akan meresap ke dalam darah dan seterusnya dibawa ke dalam tubuh kita.

Jadi kalau bahan-bahan skincare tu ada bahan-bahan kimia berbahaya, boleh jejaskan kesihatan si ibu dan kandungan juga tau.

'Ye ke? Pencuci muka je kot'

Nampak macam simple, so ibu ibu pun ambil mudah je. Mungkin kesannya tak lah banyak mana tapi kita tak tahu kesan jangka panjang pula? Faham ke faham?

So, kalau tak nak pening-pening fikir semua tu lebih baik pilih yang betul-betul selamat dan bebas dari bahan kimia terlarang ni.

Saya syorkan guna YOUTH Shaklee.
YOUTH bebas dari bahan-bahan terlarang tau. Boleh tengok list dalam gambar tu. Shaklee sentiasa pastikan keselamatan pengguna. So jangan risau ok.



Mommies boleh guna YOUTH TANPA WAS WAS.

Jom tempah YOUTH sekarang.
Bagaimana nak tempah? 
Boleh hubungi saya atau beli secara online

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)