Set Keperluan Harian Shaklee

Set Keperluan Harian Shaklee
Photo Credit : shakleemalaysia.com

Suplemen Shaklee bantu melengkapkan keperluan nutrisi asas tubuh anda. Kita sedia maklum, pengambilan makanan harian kita belum tentu dapat menampung nutrisi serta zat yang mencukupi untuk tubuh kita.

Dengan gabungan produk-produk Shaklee, tubuh kita akan dapat nutrisi dan zat berkhasiat yang diperlukan oleh tubuh.

ESP Shaklee

ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN) bukanlah sekadar soya biasa seperti yang ada dipasaran. 
Ianya makanan yang lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.

  • Protein terdiri daripada 21 asid amino. 12 daripadanya non essential amino acid yang dihasilkan oleh badan. 9 lagi ialah essential amino acid hanya boleh didapati daripada pemakanan, tapi tidak semua kita peroleh daripada makanan harian kita. 
  • ESP mengandungi kesemua 9 asid amino penting iaitu Histadine, Isoleucine, Tryptophan, Lysine, Methionine, Valine, Phenylalanine, Threonine, Leucine.
Sustained Release Vita C Plus Shaklee

Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee (di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam.

Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavanoid (25% dari bioflavanoid. di ekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mampu meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Omega Guard Shaklee

Minyak Ikan Terbaik Dunia.  Ianya di ekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.

Berbanding minyak ikan di pasaran, Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-lemak omega-3 EPA dan DHA.

Vita-Lea Shaklee

Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum. Setiap tablet Vita-Lea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-tab". Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas pada bahagian usus kecil.

B-Complex Shaklee

Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukarkan makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda.

Mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B-Complex untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna.

Vitamin B-Complex bantu melawan tekanan iaitu dengan memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

Bagaimana nak tempah?

Hubungi saya 0193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.

BELI SET KEPERLUAN HARIAN SHAKLEE SECARA ONLINE

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)