Bahan-bahan Utama YOUTH Shaklee

Apa yang membuatkan YOUTH ni sangat esklusif? Antaranya ialah bahan-bahan yang terkandung di dalamnya. Jom kenali bahan-bahan utama YOUTH Shaklee.

Antara bahan-bahan yang terkandung ialah



Muscadine Grape / Anggur Muskat

Polifenol anggur muskat mempunyai kebaikan iaitu melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

Psstt... Muscadine Grape ni pun salah satu bahan yang terkandung dalam Vivix Shaklee.


Haa baca ni 4 Bahan Utama Vivix Shaklee.


Lotus Japonicus

Lotus Japonicus bantu mengaktifkan protein youth yang penting untuk penghasilan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Youth Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Ekstrak Schisandra Chinensis Fruit, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.



Ekstrak Apple Stem Cell

Apple stem cell bukanlah asing dalam dunia kecantikan. Kajian menunjukkan ekstrak Apple Stem Cell mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit kelihatan lebih berseri dan lembut lebih lama.


Vital Repair Complex

Vital Repair Complex memberikan nutrien antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel yang sihat.


Ekstrak Schisandra Chinensis Fruit

Di China, Korea dan Jepun telah menggunakan herba ini secara tradidional bagi melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, ekstrak Shisandra Chinensis Fruit meyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

See, best sangat Youth ni. Shaklee amat teliti pemilihan bahan-bahan untuk Youth. 

Sebab bahan-bahan esklusif ni jugalah YOUTH menjadi pilihan ramai. Berebut-rebut otang beli tau. Korang takkan tengok je. Jom beli sekarang.

Bagaimana nak tempah?
Boleh hubungi saya www.wasap.my/60193901309 atau beli secara online.

BELI SKINCARE YOUTH SHAKLEE ONLINE
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)