Full Set Skincare Youth Shaklee

Sana sini sebut tentang YOUTH. Youth ini la Youth itu la. Semua pakat nak beli. Amboii kemain korang ye. Semua nak cantikkan kulit muka ye. Nak tambeh seri giteww.

Shaklee menawarkan dua set YOUTH. Samada nak cuba Starter Set atau Full Set.
Kalau saya, semestinya nak Full Set, kenapa? sebab saya nak pulihkan dan rawat semula kulit muka saya yang bermasalah ni.

Korang, last year saya alami masalah kulit muka yang sangat teruk. Itulah kali pertama saya alami tau. Pernah juga sebelum ni tapi tak seteruk yang ni. Sampai nak keluar rumah pun tak nak. Nak pergi kerja? Lagi tak nak. Malu sangat. Tapi tak pergi kerja kena potong gaji pula kang. hehehe

That time, confident level memang drop habis. Boleh dikatakan 1% je la. Sedih...
But sekarang ni alhamdulillah semakin pulih. Yang penting, jaga makan, konsisten makan suplemen (of course suplemen Shaklee), then bersenam. Bersenam walaupun tak selalu tapi saya pastikan saya buat juga.

So sekarang ni saya dah tak perlu risau dah. Saya dah jumpa cara dan produk yang bagus untuk pulihkan kesan-kesan dan parut jerawat ni. Apa lagi kalau bukan YOUTH. Dari mula kenaal Shaklee memang saya yakin dengan Shaklee. SELAMAT, BERKESAN, ADA SIJIL HALAL, ADA KELULUSAN DARI KKM dan ADA KAJIAN UNGGUL terhadap produk mereka.

So, bila YOUTH ni keluar bertambahlah suka. Sebab tahu, Shaklee boleh diyakini. Ya, saya yakin dengan SHAKLEE.

Ok, tak nak cerita panjang. Jom tengok apa yang ada dalam Full Set YOUTH Shaklee ni.




Haa, ni la yang saya tengah guna sekarang. Memang best. Saya baru guna dan tak sampai seminggu, so far rasa kulit semakin lembab. Bekas jerawat yang merah-merah tu semakin kurang. Tak sabar nak tengok hasil sebulan pula.

Korang yang ada masalah kulit, atau nak tingkatkan lagi kesihatan kulit muka tu saya sangat syorkan guna YOUTH. Highly recommended.
Bagaimana nak tempah? 
Boleh hubungi saya atau beli secara online

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)