Kenali Vita-Lea Shaklee

Kenali Vita-Lea Shaklee
Vita-Lea Shaklee asalnya dikenali sebagai 'Vitalize-Mineral' dan disingkatkan menjadi Vita-Min, dan perkataan vitamin yang disebut sehingga kini berasal dari Shaklee.

Seiring dengan kecanggihan teknologi, bentuk vitamin juga berubah dari bentuk cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea.

Setiap tablet Vita-Lea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-tab". Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas pada bahagian usus kecil.

Ujian klinikal juga telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center For Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Kebaikan Vita-Lea Shaklee
  • Pelengkap Nutrisi
Vitamin dan mineral sangat penting bagi memastikan kesihatan tubuh pada tahap yang optimum. Pengambilan dan pemakanan harian tidak mungkin dapat menampung keperluan vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh. Oleh itu, Vita-Lea bantu melengkapkan keperluan nutrisi yang diperlukan.
  • Elemen penting pada sel tubuh
Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut yang sihat, otot, kulit, kuku dan hormon serta kesihatan tiroid.
  • Melindungi Organ
Memastikan kesihatan organ sentiasa dalam keadaan baik. Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.
  • Metabolisma
Bantu melambatkan proses penuaan dan sangat membantu dalam stimulasi metabolisma.
  • Tingkatkan tenaga segera
Bantu tingkatkan tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.
  • Keupayaan Sistem Produktif
Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.

Cara Pengambilan Vita-Lea

2 kali sehari, 1 biji setiap kali selepas makan - Untuk kesihatan berpanjangan
2 kali sehari, 2 biji setiap kali selepas makan - Untuk pembesaran, kekurangan nutrisi dan tenaga

Bagaimana nak tempah?

Hubungi saya ðŸ“² www.wasap.my/60193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.

BELI VITA-LEA SHAKLEE SECARA ONLINE

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)