Set Migrain Shaklee


Omega Guard Shaklee

Merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan yang terdiri daripada Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA). DHA dan EPA merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. Satu hidangan Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.

DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Kajian mendapati DHA dan EPA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan, insomnia, neurathenia.

B-Complex Shaklee

Mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B-Complex untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna.

Vitamin B-Complex bantu melawan tekanan iaitu dengan memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

Ostematrix Shaklee

Ostematrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Selain kalsium, Ostematrix juga mengandungi Magnesium , Vitamin D dan mineral zink, tembaga dan managanese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Ostematrix tidak mempunyai perisa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Ostematrix bantu meringan stress iaitu dengan mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang berkualiti. Juga memperbaiki depresi, mood yang tidak stabil, sakit kepala dan pitam.

Bagaimana nak tempah?

Hubungi www.wasap.my/+60193901309 atau beli secara online dengan menekan link dibawah.

BELI SECARA ONLINE

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)