Kenapa saya pilih YOUTH Shaklee?




Bila Shaklee lancarkan skincare mereka saya memang teruja. Walaupun sebelum ni dah ada iaitu NUTRIWHITE tapi YOUTH lebih exclusive. Bukan kata NUTRIWHITE tak bagus. Semua produk Shaklee bagus dan best best tau. Tapi skincare YOUTH lebih upgrade la.

Dulu memang tak reti pilih skincare ni, asal ok je nampak review cun cun terus beli. Tapi sejak ada YOUTH ni, Shaklee bukan sekadar jual tapi explain apa yang sepatutnya kita tahu dan dedahkan apa yang PERLU kita tahu.

Sebagai contoh, tentang bahan kimia. Kita kadang terlepas pandang atau memang tak tahu pun. Bahan-bahan kimia walaupun kuantitinya sedikit tapi bila dah selalu guna dan pakai boleh jejaskan kesihatan juga sebenarnya.

Yela, skincare ni bukan guna luaran semata. Ye betul guna kat muka je pun. Tapi disebabkan sifat skincare tu sendiri yang meresap masuk ke dalam sel kulit, haa di sinilah bermula.

Bila dah meresap masuk dalam sel kulit , ia juga meresap masuk dalam salur darah seterusnya akan di bawa ke seluruh tubuh.

Jangan main-main, kena bijak memilih skincare yang betul-betul selamat. Kena pilih skincare yg bebas dari bahan kimia yang terlarang.

Sebab tu saya rasa YOUTH sangat premium. Bukan nak untung semata tapi ambil kira ciri-ciri yang selamat digunakan oleh pengguna.

Alhamdulillah saya sangat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee dan gembira bila dapat mencuba dan menggunakan YOUTH sendiri.

Ni juga salah satu cara saya menghargai diri. Kalau bukan kita sendiri siapa lagi? Kenalah jaga tubuh kita kan. Tubuh kita ni amanat dari Maha Pencipta kan. Hargai dan pegang amanatNya.

So korang pun patut cuba. Bukan cuba je tapi amalkan. Dah ramai yang guna tau. Dan dah ramai juga rasai dan alami keberkesanannya.

Nak tau lebih lanjut tentang YOUTH? haa boleh baca entry kat bawah

Kenali Skincare YOUTH Shaklee

Dapatkan YOUTH sekarang.

Hubungi saya atau beli secara online.

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)