Running Man hiburkan hati

Running Man hiburkan hati


Apa korang buat untuk rehatkan diri setelah penat dengan dunia bisnes korang ye?

Selain bercuti dan travel, saya suka tengok drama korea or jepun dan of course Running Man.

Sape kat sini suka RM juga? Sep sikit 🙋
(RM bukan ringgit malaysia ye tapi Running Man) 😅.

Terjebak juga gara-gara si adik selalu tonton. Gigih tu download HD version. Semua episod ada tapi tak semua saya tengok, kalau rasa-rasa episod tu best baru tengok sampai habis tapi kalau dari mula membosankan ok next 😅.

Walaupun kadang-kadang mission diorang tu ntah apa-apa, tapi seronok juga. Pecah perut dibuatnya. Ada je idea orang-orang korea ni ye. Yang impossible pun boleh jadi possible.

Contohnya episod misi buat sampan dari bahan-bahan yang langsung tak sesuai pun buat sampan untuk menyeberangi Han River. Hoiii sape punya idea ni. Gilerr.. tapi amazing berjaya juga. Tu yang buat kita rasa kagum.

Dan gara-gara RM ni juga bertambah wishlist travel saya 🙈. Tengok tempat-tempat menarik yang diorang pergi rasa 'wah bestnya nak gi jugak'. Haa macam tu la. Alhamdulillah ada yang dah tercapai 😊.

Nak tau apa? Tu haa kat Everland Theme Park. Naik T-Express Roller Coaster. Roller Coaster wooden yang scary sampai serik nak naik lagi 😂. Mula-mula sampai kat sana bila nampak je roller coaster tu perasaan excited nak naik tu tak boleh digambarkan. So excited.

Tapi lepas naik tu emmm... perasaan 'dihumban' tu ambik masa juga nak hilang. Masa naik tu saya banyak tutup mata. Agaknya dalam gambar yang captured mesti buruk muka saya tu. Tapi tak beli la. hehe... then Game seterusnya jadi scary walaupun tak mencabar sebab perasaan 'dihumban' masih ada 😂.

Haa baru faham perasaan Jae Suk nak complete kan mission dia masa tu. Nak tau episod apa? Episode 211. 😊 memang best.

T-Express Roller Coaster, Everland Theme Park Korea.
Photo Credit : orangesmile.com
Dan banyak lagi episod yang best best buat pecah perut nak gelak je. Hehe.. hilang stress. Tapi sejak akhir-akhir ni takde masa pulak nak tengok. Lagipun sejak-sejak dua orang ahli baru join ni rasa tak best pula.

Eh eh panjangnya.. hehe. Tu je nak cerita.

Korang pula bagaimana? Apa yang korang buat rehatkan diri dari penat berbisnes? Meh la share.
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com
Pengedar Sah Shaklee

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)