Salam 2018


Assalamualaikum.

Salam 2018 you all😊
Semua dah plan ke target untuk tahun ni? Dah pasang azam baru?

Psstt.. azam lama dah capai belum? ðŸ˜ƒ
Kalau dah tahniah buat anda.

Kalau belum pula jangan bersedih, lakukan lagi. InshaaAllah tercapai. Kuncinya jangan give up, ok? ðŸ˜Š

Tahun ni azam saya nak realisasikan vision board yang saya dah plan sebelum ni. Salah satu VB saya nak travel lagi ðŸ˜„.

Semoga segala impian jadi nyata, aamiinn.
Tiada yang mustahil jika kita lebih berusaha. Yang penting tiada istilah 'don't give up' dalam diri.

Alhamdulillah sebahagian plan tahun lepas dah tercapai walaupun ada yang tak dapat direalisasikan lagi. Tapi selagi kita berpeluang dan mampu inshaaAllah tercapai.

Dan untuk tahun 2018 ni saya harap bisnes Shaklee saya semakin berkembang dan terus maju.

Korang yang nak mulakan langkah baru jangan takut untuk berimpian. Jadikan ia realiti. Jom gandakan usaha.

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
msfizakawaii.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)