My Shaklee Effect

Assalamualaikum. Hai, kali ni saya nak kongsi shaklee effect bagi salah satu produk yang saya gunakan. Saya jual of course saya guna dulu. Takkan 'sembang' je tapi tak guna langsung pun. hehe..

Saya kenal shaklee pun dari penggunaan produk shaklee. Dah nampak hasil dan kesan positif baru saya berani nak promote dengan keluarga dan sahabat-sahabat saya. 

Alhamdulillah mereka juga bagi feedback positif. Ada yang repeat order lagi. Setiap orang kesannya berbeza-beza. Ada cepat ada yang lambat. Ikut tindakbalas tubuh masing-masing. Yang penting konsisten. Itulah rahsianya. KONSISTEN. Jangan sekejap awak rasa nak makan, awak makan. Sekejap awak rasa nak tukar yang lain, awak tukar. Macamana nak nampak kesannya?

Jadi kena konsisten dan sabar menunggu hasilnya. Tapi jika keadaan semakin teruk lebih baik minta nasihat doktor. Mungkin awak ada alahan atau tidak sesuai dengan pengambilan produk tersebut.

Alhamdulillah, so far saya tiada alahan dengan mana-mana produk atau makanan. Tapi untuk lebih selamat saya akan pilih produk yang selamat juga. Yelah, semua tu 'masuk' dalam badan saya, takkan main 'hentam' je.

Sebab tu saya pilih shaklee. Terjamin halal dan selamat.

Jom saksikaan video pendek saya ni :)




Dah tengok ke? Maaf kalau kualiti kurang memuaskan.

So, kesan positif pengambilan SR Vita C Plus Shaklee terhadap kesihatan saya ialah antibodi saya semakin kuat.

➤ tidak mudah diserang selsema
➤ tidak mudah diserang batuk
➤ tidak mudah untuk demam
➤ tiada lagi masalah gusi berdarah

dan selain itu, kulit saya pun dah tak kusam lagi. kita semua tahu fungsi vitamin c yang memang baik untuk kesihatan kulit. kan kan...

Nak tahu lebih lanjut tentang Vita C boleh baca Sustained Release Vita C Plus Shaklee ni.

Korang kalau ada masalah seperti saya boleh la amalkan Vita C.
Tak mahal mana pun. 

Nak order boleh hubungi saya atau beli secara online dengan menekan link dibawah.


Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309


Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)