Apa Shaklee Effect saya?

Apa Shaklee Effect saya?

Nak cerita tentang Shaklee effect banyak sebenarnya. Bukan shaklee effect orang lain tapi kesan terhadap penggunaannya ke atas diri saya. Saya jual saya mestilah guna. Tak nak lah 'sembang' je tapi sebenarnya tak guna pun. Jadi macamana saya nak kongsi kebaikannya kalau sendiri tak rasainya. Rugi dan rasa menipu orang je kan.

Antara favorite saya ialah ESP, Vita C, Vitamin E, Omega Guard, Ostematrix. Haa yang ni ntah berapa kali order. Dan dan dan of course la vivix. Tapi vivix  ni kongsi dengan parent. Oh ya, baru ni saya cuba bagi vivix ngan anak bulus saya yang demam. Haa sekarang dah sihat walafiat dah cergas aktif sampai tak nak layan saya 😅.

Alhamdulillah, semua produk yang saya sebut diatas sangat membantu kesihatan saya. Sangat sangat. Saya perasan juga saya dah jarang jatuh sakit. Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah. Sakit tu bila-bila boleh jadi. Tapi sebaik-baiknya kita kena berusaha untuk mencegahnya. Bila dah berusaha tapi sakit juga takpelah yang penting kita dah usaha. Jangan hanya tawakal je tapi takde usaha.

Apa kebaikan-kebaikan yang saya alami untuk produk-produk di atas?

ESP - sentiasa bertenaga, kurang rasa lapar. Ni favorite saya bila puasa. Seriously memang kurang rasa lapar. Tak caya cuba lah.

Vita C - gusi dah tak berdarah, jerawat cepat kecut, jarang selsema & batuk.

Vita E - rambut kurang gugur, kesan jerawat semakin pudar.

Omega guard - jarang selsema dan batuk.

Ostematrix - hilangkan sakit kepala/migrain.

Vivix - sentiasa bertenaga, jarang sakit.

Nah yang ni apa yang saya alami. Ni la dikatakan #shakleeeffect 😊

Effect yang sangat baik untuk kesihatan tubuh saya 😊

Sebelum ni saya langsung tak ambil kisah tentang kesihatan, selagi saya sihat tak perlu fikir apa-apa. Tu apa yang saya fikirkan sebelum join shaklee. Tapi semakin meningkat usia ni barulah datangnya kesedaran tu. Kesedaran betapa pentingnya menjaga kesihatan tubuh. Sebab kalau kita sakit siapa yang susah? Diri sendiri juga kan. Dan kita pun turut menyusahkan keluarga dan orang sekeliling. Tu belum kira kos perubatan. Betul tak?

Sebab tu saya pun cari inisiatif sendiri dengan mengamalkan makanan tambahan selain bersenam, dan jaga pemakanan.

Dan saya pilih Shaklee sebagai produk yang saya yakin selamat dan alhamdulillah berkesan terhadap diri saya. Begitu juga dengan keluarga, saya kongsi kebaikan produk Shaklee dengan mereka.

Kenapa saya yakin dengan produk Shaklee?

Boleh baca entry saya tentang Landmark Study Shaklee yakinkan saya untuk terus setia dengan Shaklee.

Korang kalau nak cuba produk Shaklee jangan malu-malu hubungi saya k 😄

atau korang boleh beli secara online

BELI SECARA ONLINE

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)