Landmark Study Shaklee yakinkan saya untuk terus setia dengan Shaklee

Dalam banyak-banyak produk di muka bumi ni kenapa shaklee yang saya pilih?

Kenapa Shaklee? Sebab saya rasa selamat dan saya juga telah rasai keberkesanannya.

Apa bukti Shaklee selamat?

Sebab produk-produk shaklee dah ada Landmark Study.

Apa Landmark Study tu?

Landmark Study tu ialah satu kajian unggul tentang produk-produk shaklee dari banyak aspek.
Kajian yang boleh menjadi rujukan kepada semua pihak dalam bidang yang sama.
Kajian ni pula kajian jangka panjang bukan satu dua bulan, bukan juga satu dua tahun tapi 20-30 tahun tau. Shaklee berani sahut cabaran apabila pihak ketiga ingin mengkaji produk-produk shaklee.

Landmark Study Shaklee yakinkan saya untuk terus setia dengan Shaklee

Kajian ni di jalankan oleh University of California, Berkeley,yang dilantik oleh National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) yang diketuai oleh Dr.Gladys Block. Haa bukan calang-calang orang yang dok kaji shaklee ni.

Ujian klinikal ke atas 3 golongan:

1. Kumpulan yang mengamalkan multivitamin any brand (merah)
2. Kumpulan yang tidak mengamalkan vitamin (biru)
3. Kumpulan yang mengamalkan vitamin SHAKLEE lebih dari 20 tahun (hijau)

Landmark Study Shaklee yakinkan saya untuk terus setia dengan Shaklee

Nampak tak perbezaannya? Dan hasil kajian ni juga telah di publish dan ditunjukkan kepada umum. Kemudian dilakukan pula peer reviewed publication oleh pihak ketiga iaitu para saintis yang tiada kepentingan lansung di dalam Shaklee bagi mensahihkan lagi keputusan hasil kajian dari tim Dr Block.

Tujuan kajian ni dijalankan juga sebenarnya nak mengkaji samada relevan ke tidak penjualan vitamin yang ada di pasaran. Sebab ada yang berpendapat, makan mengikut piramid makanan sudah memadai, dan ada juga pendapat makan vitamin tapi sakit jugak, dan banyak lagi pendapat-pendapat yang menolak pengambilan vitamin dan suplemen. Pendapat mereka mungkin ada benarnya jika SHAKLEE tidak menjadi salah satu bahan utama kajian ini.

Jadi, kalau kita rasa pengambilan suplemen adalah tidak perlu, cukup dengan jaga pemakanan atau rasa semua suplemen sama sahaja atau juga rasa Shaklee tak bagus langsung, landmark study telah membuktikan sebaliknya.

Landmark Study Shaklee yakinkan saya untuk terus setia dengan Shaklee


Inilah reason yang membuatkan saya bertambah yakin dengan Shaklee. Jadi kenapa perlu ragu? Dah kajian, dah ada hasil kajian, dah ada bukti. Apa lagi yang kita perlukan?

Bagi anda yang masih tercari-cari produk yang selamat, saya cadangkan pilihlah produk-produk Shaklee yang dah terbukti SELAMAT DAN BERKESAN.

Tak tahu bagaimana nak order? Boleh hubungi saya atau anda juga boleh beli secara online.

BELI SECARA ONLINE

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309




Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)