Ostematrix Shaklee bantu kurangkan sakit lutut dan sendi

Bila ibubapa kita sakit atau alami masalah kesihatan, kita sebagai anak sudah tentu berasa risau. Dan sebolehnya kita cari cara bagaimana bantu kurangkan kesihatan ibubapa kita, betul tak??

Seperti customer Shaklee ni, dia cari suplemen yang dapat membantu kurangkan masalah sendi yang dihidapi oleh ayah beliau.

Memandangkan dia masih belajar, tak mampu belikan Vivix dan kolagen Shaklee, namun beliau mencuba berikan Ostematrix Shaklee buat ayahnya.

Alhamdulillah setelah ikhtiar dengan ostematrix shaklee, sakit lutut dan sendi ayah beliau semakin berkurang dan badan juga rasa lebih ringan.

Aktiviti bercucuk tanam ayah beliau dapat diteruskan. Alhamdulillah.


Apa kebaikan dan khasiat Ostematrix Shaklee?

Kebaikan Ostematrix Shaklee

Menguatkan tulang
Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf. Ia juga bantu tingkatkan kesihatan tulang, kuku rapuh, eczema, kekejangan, gsu berdarah dan merangsang darah untuk memekat.

Meringankan stress
Ianya bantu mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang lena, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stress. Juga membantu mengurangkan sakit kepala, pitam dan bantu stabilkan mood.

Memperbaiki masalah haid
Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kencing.

Memperbaiki hiperaktivi perut dan sakit gastrik

Pengalkalian tubuh
Kalsium adalah mineral alkalian, dan ianya berkesan memastikan imbangan pH tubuh. Ianya juga menghalang obesiti diwaktu umur tua. Kalsium juga membantu sel menyerap nutrien dan merangsang detoksifikasi.

Memperbaiki kekejangan dan rasa kebas
Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.

Vitamin D
Meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka. Vegetarian yang kurang terdedah pada cahaya matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak perlu mengambil vitamin D.

Magnesium
Ini adalah ion positif no.2 penting di dalam tubuh kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarutkan dan mengurangkan formasi batu karang atau hempedu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

Zinc, Boron, Manganes, Kuprum
Memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang arthritis.

Untuk tempahan, sila hubungi no.yang tertera dibawah.

Atau


Terima Kasih  

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)