Vitamin bagi yang sering demam, batuk dan selsema

Post kali ni saya nak share vitamin bagi mereka yang sering demam, batuk dan selsema. Vitamin bagi yang mempunyai antibodi yang lemah.

Actually perkongsian ni adalah testimoni saya sendiri. Sejak konsisten mengamalkan vitamin tersebut, antibodi saya semakin kuat dan jarang diserang demam, batuk mahupun selsema.

Mari tonton perkongsian saya di bawah.



Saya lebih suka kongsi sesuatu yang saya dah cuba dan beri kesan positif pada diri saya. Kalau tak berkesan dan tak beri manfaat pada diri sendiri dan orang lain itu menipu bukan?

So, bagi korang yang sering alami benda yang sama saya syorkan amalkan vitamin C shaklee dan rasai sendiri kebaikannya.

Nak tempah? Boleh hubungi saya di 0193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.

BELI VITA C ONLINE

Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)