Minuman Pemberi Tenaga

Photo Credit : shutterstock.com
Kali ni saya nak share minuman pemberi tenaga khas buat korang yang asyik rasa letih, lemah, tak bertenaga dan khas buat mereka yang aktif dan perlukan tenaga sepanjang hari.

Tenaga ni penting supaya kerja-kerja seharian kita lebih produktif, betul tak? Kalau asyik lemah tak bermaya, kita pun malas nak siapkan kerja. Bila malas , kerja asyik tertangguh. Sudahnya tak siap dan biar macam tu je.

So, untuk mengelakkan korang malas dan kerja tak siap, kena cari inisiatif lain. Antaranya ialah makan makanan berkhasiat, yang kaya dengan nutrien penting, yang kaya dengan polifenol dan resveratrol penggalak tenaga harian. Selain itu, korang kena rajin bersenam. Bersenam penting agar dapat mengekalkan stamina pada tahap optimum.

Suplemen. Ya, amalkan pengambilan suplemen atau makanan tambahan bagi menampung keperluan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Kita ni walaupun makan makanan berkhasiat setiap hari, belum tentu dapat memenuhi keperluan nutrisi tersebut. Sebab tu suplemen perlu diambil.

Apa minuman pemberi tenaga tu?

Jom saksikan video pendek dibawah.



Performance Drink
Kandungan gula yang terdapat dalam Performance Drink kurang berbanding minuman lain.

Mempunyai kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah dan membolehkan ia mudah diserap untuk mengekalkan paras gula dalam darah.

Membantu mengurangkan penyah-hidratan (kurang air, kehausan) kerana Performance Drink dilengkapi dengan kandungan natrium yang membantu mempercepatkan penyerapan air ke dalam tubuh.

Mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium, dan chloride yang membantu membekalkan tenaga dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh.

Performance Drink dapat membantu memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, serta meningkatkan daya ketahanan otot.


Vivix

Mekanisme dalam Vivix bertindak terhadap sel badan adalah kerana Vivix mampu memberikan tenaga kepada sel badan di samping meningkatkan keupayaan mitokondria atau dipanggil pusat tenaga sel.

✅ Vivix mampu meninggikan kuasa mitokondria, semakin bertenaga badan kita akibat kuasa tenaga yang diberikan pusat tenaga sel tersebut.
✅ mitokondria ni akan semakin merosot keupayaan nak memberi tenaga apabila kita semakin berumur. So, bila minum Vivix, sekaligus ia membantu untuk menjadi agen anti penuaan dan mengelakkan kemerosotan tulang, kolagen, tenaga dan sebagainya.

Amalkan suplemen di atas confirm bertenaga. Nak buat kerja pun senang hati.

Bagaimana nak tempah?

Hubungi saya 0193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.


Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)