GLA Complex Shaklee bantu melembapkan kulit


Bagaimana GLA membantu melembapkan kulit?

GLA adalah asid lemak omega-6 penting yang digunakan oleh tubuh untuk menghasilkan prostaglandin. Ianya bahan yang membantu mengawal pelbagai fungsi tubuh, termasuk kesihatan kulit anda.

Keistimewaan GLA Shaklee
  • Diperolehi daripada minyak borage yang mengandungi GLA berkepekatan tinggi (17%-25%), tulen dan semula jadi dalam bentuk yang mudah diserap.
  • Diformulasi khas dengan gabungan GLA (asid lemak Omega-6), minyak biji bunga matahari (satu lagi sumber asid lemak Omega-6), dan vitamin E untuk mengekalkan kesejahteraan dan kesihatan kulit.
Kebaikan GLA Shaklee

Herba tradisi yang dipercayai
Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya digunakan bagi merawat ulser, megeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Mengurangkan keradangan kulit
Ianya membantu mengurangkan keradangan kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.

Membantu menstabilkan hormon
GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood tidak stabil, retensi air dan sakit payudara.

Memperbaiki tekstur rambut
Membaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

Bagaimana nak tempah?

Hubungi saya 0193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.


Selamat Mencuba.

Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)