Kebaikan Nutriferon Shaklee

Kebaikan Nutriferon Shaklee
Nutriferon Shaklee adalah satu formula eksklusif dan telah dipatenkan oleh pihak Shaklee. Nutriferon terkenal dengan kebaikannya yang membantu meningkatkan tahap sistem imunisasi tubuh.

Jom ketahui kebaikan Nutriferon Shaklee dibawah;

Kebaikan Nutriferon Shaklee
  • Mengukuhkan Sistem imunisasi/pertahanan badan dalam masa 3 hari -  Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan -mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh : T-cells, B-cells, makrofag.
  • Mengurangkan stress dan kelesuan - nutriferon bertindak dengan meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
  • Mengurangkan simptom PMS - Terbukti secara klinikal bahawa nutriferon bantu mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan yang berlaku ketika haid, sakit belakang, masalah jerawat, sakit payudara, insomnia, kegelisan dan mood yang tidak stabil.
  • Melindungi dari serangan influenza - Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.
  • Melambatkan proses penuaan - Formula unik Nutriferon Shaklee bantu merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Oleh itu, sel-sel dalam badan kita akan bertambah sihat.
  • Mempertingkatkan Menopaus - Tekanan darah tinggi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.
Nutriferon sesuai untuk seisi keluarga. Mudah dibawa, selamat dan semestinya halal. Setiap keluarga harus menyediakan nutriferon di rumah bagi meningkatkan sistem ketahanan.

Bagaimana tempah? Boleh hubungi saya di 0193901309 taua beli secara online dengan menekan link di bawah.

BELI ONLINE

Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)