Kenali Garlic Complex Shaklee

Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya didalam tubuh. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

Kebaikan Garlic Complex Shaklee
  • Antibiotik semulajadi dan selamat - garlic merupakan antibiotik semulajadi. Ianya selamat digunakan untuk jangka masa panjang bagi mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit seperti selsema, kulat, kuman, virus, dan yis candida.
  • Detoksifikasi - garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, Plumbum dan Kadmium adalah logam toksik yang akan meyebabkan tekanan darah meningkat. Garlic Complex juga mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.
  • Menghalang alergi - meningkatkan sistem imun dan menghalang hidung sensitif, sinus, alergi dan selsema.
  • Menstabilkan tekanan darah tinggi - garlic complex shaklee bantu mengurangkan tekanan darah tinggi ke tahap yang normal.
  • Menurunkan tahap kolestrol - menurunkan kolestrol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, bantu meningkatkan HDL, melindungi jantung.
  • Meningkatkan sistem penghadaman - formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti gastrik, kembung perut, ketidakhadaman. Garlic juga bantu menentang bakteria H.pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik. 
  • Menstabilkan paras glukos - garlic dipercayai dapat membantu menstabilkan paras glukos di dalam tubuh.
Untuk tempahan boleh hubungi saya di 0193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.
Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)