Advanced Renewal Night Cream - Rich YOUTH Shaklee


Advanced Renewal Night Cream - Rich YOUTH Shaklee


Kini Shaklee telah mengeluarkan satu lagi krim perawatan malam dengan formula yang kaya dengan krim Shea Butter dan Jojoba yang menghidratkan dan melembutkan kulit. Alga marin serta vitamin yang tinggi antioksida membantu memberi tenaga dan menyokong sel pembaharuan kulit semulajadi semasa anda sedang tidur.

Say 'hello' kepada kulit sihat, licin dan bersinar pada waktu pagi.

Bahan-bahan yang terkandung di dalamnya

Lotus Japonicus


Youth Complex yang dalam proses dipaten, digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein Youth yang penting untuk menjana semula sel bagi menghasilkan lebih banyak kolagen dan elastin. 

Gabungan Youth Complex, Lotus Japonicus dan ekstrak buah Schisandra Chinensis yang secara berstruktur membantu memberikan  lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit.

Vital Repair+ Complex


Vital Repair+ Complex yang mempunyai pelbagai paten membekalkan antioksidan dan vitamin yang penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan dan menggalakkan perkembangan sel yang sihat.

Shea Butter


Shea Butter secara semulajadi kaya dengan vitamin A, E dan K. Ia memberikan kulit asid lemak dan nutrien penting yang diperlukan untuk pengeluaran kolagen. 

Sangat menyuburkan dan melembapkan untuk kulit, ia membantu melindungi minyak semulajadi kulit. Alami kulit lembut, pengukuhan dan pengurangan kedutan dengan penggunaan jangka panjang.

Jojoba

Vitamin E dan B kompleks membantu dalam pembaikan kulit, menyediakan pelembap yang tahan lama dan mengawal kerosakan dengan sifat antioksidan.

Ia menyediakan lapisan halangan yang berkesan terhadap penceroboh luar, melambatkan tanda-tanda penuaan supaya kulit anda kelihatan muda dan sihat berseri.

Kegunaan krim malam ini bukan sahaja untuk kesihatan kulit wajah namun ianya juga boleh digunakan pada bahagian lain seperti

Leher - lakukan urutan gerakan ke atas untuk kulit yang lembut dan tegang.

Tumit pecah - lumurkan krim malam Youth dan pakai sepasang stokin semasa tidur untuk mendapatkan kulit tumit yang lembut pada waktu pagi.

Badan - selepas mandi apabila badan anda masih lembap, lumurkan krim malam Youth di seluruh badan untuk perawatan badan yang mewah bagi mendapatkan kulit yang lembu, lebih lembap.

Untuk tempahan, hubungi 0193901309 atau beli secara online.

Beli Secara Online Di Sini

Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)