A Korean Odyssey memang best

Photo Credit : asianwiki.com
Drama ni dah lama dah. Tapi saya baru berkesempatan tengok. Saya tertarik nak tengok sebab cerita ni Fantasy/Romance Comedy. Tak nak yang sedih-sedih. Kita nak gelak-gelak je.

Siapa tengok cerita 'Journey to the west' (Chinese Story) tu memang faham cerita ni. But of course korean version ni diorang ubah jalan cerita ikut version diorang kan.

Barisan pelakon semua saya suka. Sesuai dengan watak. Sebab kadang saya ni ada je tak puas hati bab watak. (Mengada kan, mengalahkan director). tapi dalam drama ni semua sesuai.

Hero (Lee Seung Gi) & heroin (Oh Yeon Seo) memang padanan yang sangat sesuai. Sweet je.

Gabungan Cha Seung-Won dengan Lee Seung Gi memang menjadi. Kelakar. Dah macam gabungan Gong Yoo & Lee Dong-Wok dalam cerita Goblin. Asyik gaduh & kenakan each other.

Dalam cerita ni, banyak yang saya belajar. Salah satunya, jangan mudah percaya dengan orang lain even your close one. Sebab dalam cerita ni, diorang asyik mengkhianati antara satu sama lain.

But, ada je pengajaran yang baik. SETIA. Siapa yang setia? Siapa yang khianat?

Eh, nak tau jalan cerita kena tengok sendiri.
Cuma nak kata, cerita ni memang best. Boleh hilangkan stress.

Soundtrack pun best. Lagu yang saya dok ulang tajuknya 'When I Saw You'. Link kat bawah

OST A Korean Odyssey 'When I Saw You'

So, korang yang nak tengok drama korea tapi tak tau nak tengok yang mana saya recommend tengok cerita ni. Best.

Tu je nak share, kalau ada kdrama yang menarik share la.

Beauty&Health,
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)