Waktu Pengambilan ESP Shaklee


Waktu bila nak minum ESP Shaklee? Ramai juga yang bertanya saya soalan ni. Sebagai pembeli dan pengguna kita pun nak tahu cara dan waktu bila ianya sesuai di ambil, betul tak?

Sebelum tu, mari kita tengok apa keistimewaan ESP Shaklee.

• Membekalkan 9 asid amino perlu.
• Membekalkan 14g protein soya setiap sajian.
• Mengandungi 5 jenis vitamin B.
• Kaya dengan kalsium untuk tulang dan gigi yang kuat.
• Tanpa kolesterol.
• Protein soya dengan indeks glisemik yang rendah untuk tenaga yang berkekalan.

ESP Shaklee ni bancuh dengan air kosong je. Sedap tau, rasa Vanilla. Tapi kalau tekak tak boleh terima, boleh je campur dengan minuman kegemaran korang. Cuma pastikan anda TIDAK MEMBANCUH DENGAN AIR PANAS. Nanti khasiatnya berkurang.

Apa resepi ESP Shaklee ni?

Korang boleh buat Smoothie Fruit. Saya dah cuba pelbagai resepi dengan menambah ESP Shaklee. Korang boleh search kat entry saya.

Saya kongsi masa pengambilan ESP Shaklee,

SARAPAN PAGI

Samada minum sebelum sarapan (perut kosong) atau sedang bersarapan atau pun selepas sarapan. Kenapa minum waktu pagi? Pagi-pagi ni la kita perlukan tenaga, nak mulakan kerja harian. Betul tak? Takde la lemau, lesu, tak bermaya, takde semangat nak mulakan kerja kan. ESP Shaklee ni bantu tingkatkan tenaga harian.

MINUMAN WAKTU MAKAN TENGAH HARI

Tahukah anda bahawa segelas air berkarbonat memberikan anda 170 kalori dan ais kisar kopi mengandungi 320 kalori? ESP hanya memberikan anda 105 kalori dalam setiap sajian agar anda boleh membuat pilihan yang lebih sihat!

MINUM PETANG

Katakan tidak kepada snek berminyak atau manis dan pilih minuman protein yang enak. Sebaiknya pilih snek yang sihat dan baik untuk tubuh. Contoh, snek buah-buahan dan kekacang dan ambil bersama ESP Shaklee agar dapat mengurangkan rasa lapar di waktu petang.

PRA & PASCA SENAMAN

Tingkatkan tahap tenaga sebelum dan selepas senaman anda.

TIP: Untuk hasil yang lebih baik, ambil ESP 30 minit sebelum latihan atau 2jam sebelum latihan berakhir untuk mempercepatkan proses pemulihan otot.

MAKAN MALAM

Sesetengah orang akan berasa lapar pada waktu tengah malam. Elakkan pengambilan snek pada waktu tengah malam dengan mengambil ESP pada waktu makan malam anda untuk memberikan anda rasa kenyang yang lebih lama.

So, ESP ni boleh di ambil pada bila-bila masa sahaja. Tapi harus diingat, jangan ambil ESP lebih dari 3 sudu sehari, ok :)

Korang dah ada ESP belum?

Nak tempah? Hubungi saya 0193901309 atau beli secara online. Tekan je link kat bawah tu.


Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)