Bahan rujukan bisnes Shaklee ku

Bahan rujukan bisnes Shaklee ku

Saya makan saya jual.

Tapi bukan jual semata-mata. Kenalah ada ilmu tentang apa yang dijual. Banyak je sumber kalau nak.

Salah satu sumber saya ialah buku panduan dari Shaklee dan buku nutrisi Shaklee.

Bukan sebab saya jual, baru baca buku ni tapi untuk diri sendiri juga. Saya pun amalkan suplemen Shaklee. so saya pun kena tahu apa yang patut saya ambil. Saya consume suplemen Shaklee dah lama tau. Start 2014 kalo tak silap. Saya dah mula konsisten. Alhamdulillah ok je.

Walaupun ada je yang suka kecam, suka pandang sinis, tuduh yang bukan-bukan. Tapi tu la orang kata, cakap tanpa bukti ibarat tin kosong. Bunyi je lebih isi takde. Propa je lebih 😏.

Nak tau sesuatu kena kaji dulu. Kena selidik dulu. Jangan main tuduh dan dengar cakap orang. Kalau betul apa yang dikatakan, sila buktikan. Jangan risau, Shaklee sentiasa terbuka dan terima sebarang isu. Yang penting kemukakan bukti, Shaklee akan selidik dan pastikan Pengguna Terbela. BUKTI KENA ADA YE.

Eh eh.. kita tak marah tau, nak bagitau je. Korang yang hadapi masalah selepas consume  produk Shaklee jangan risau, boleh kemukakan isu ni pada Shaklee. KEPADA SHAKLEE. Shaklee sedia membantu.

Walau apa pun kontroversi atau kecaman atau khabar angin yang tak sedap halwa telinga ni dengar, saya tetap yakin dengan Shaklee. Sebab Shaklee ada Landmark Study yang membuktikan produk mereka sentiasa selamat dan berkesan. Kena kenal Shaklee dulu baru tau apa keistimewaan Shaklee.

Nak tahu tentang Landmark Study boleh baca link di bawah.

http://www.shaklee.com.my/landmark-study/index.html

Nak beli produk Shaklee? hubungi saya
📲 www.wasap.my/+60193901309

Atau beli secara online dengan menekan link di bawah.

BELI SECARA ONLINE

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)