Bagaimana nak dapatkan duit untuk travel?

Bagaimana nak dapatkan duit untuk travel?
Photo Credit : depositphotos.com
Suka travel tak? Travel ni kalau ada duit seronok je kan. Bukan setakat dapat jalan-jalan, boleh shopping sekali. Betul tak?

Kalau saya pula lebih suka jalan-jalan cuci mata je, shopping belakang kira. Ada bajet lebih ada la shoppingnya. Kalo bajet ciput beli je la untuk diri sendiri, family dan kawan-kawan rapat.

Jalan-jalan cari makan? Nope! Tu bukan saya 😅. Sebab saya bukan jenis suka makan. Makan apa yang ada je, sebab tujuan utama nak pegi ke tempat yang diingini je. Itu saya😊.

'Rugi la dah pegi tempat orang tak rasa makanan nya'

Ada je yang kata macam tu. Tapi seperti yang saya katakan tadi, saya tak kisah bab makan. Bawa roti dari malaysia pun ok je. 😂 sebab itu bukan tujuan utama saya. Kalau nak juga cari je la yang boleh di telan tekak dan halal 😊.

Tapi tapi tapi... mana nak cari duit tu?

Ho ho ho... ni la soalan yang memeningkan 😆.

Nak tau macamana nak cari duit tu?

Of course la dengan cara berniaga, dan saya pilih bisnes Shaklee. Kenapa?

✅ modal serendah rm68.90
✅ bonus infiniti (tiada had)
✅ patuh syariah
✅ trip shaklee
✅ incentive bonus
✅ car bonus

Dan macam-macam lagi. 😍

Nak tak? Ada tu siap ke jepun guna bonus Shaklee. Tu personal trip. Kalo trip shaklee pula woww. Banyak shaklee bagi kelebihan tau.

Tak nak sembang panjang.

Jom daftar sekarang.
📲 www.wasap.my/+60193901309

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)