Kenali GLA Complex Shaklee


Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA (gamma-linolenic acid) yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Ianya di gabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.

Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, antioksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal dimana ia mampu menyerap dan mengadun kedalam sel dan tisu.

Keistimewaan GLA Shaklee ialah ianya diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO berbanding GLA yang tersedia dipasaran dihasilkan dari Evening Primerose Oil (EPO). Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.

Kebaikan GLA Shaklee

Herba tradisi yang dipercayai
Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya digunakan bagi merawat ulser, megeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Mengurangkan keradangan kulit
Ianya membantu mengurangkan keradangan kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.

Membantu menstabilkan hormon
GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood tidak stabil, retensi air dan sakit payudara.

Memperbaiki tekstur rambut
Membaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

Bagaimana nak tempah?

Hubungi saya 0193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.


Selamat Mencuba.

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)