Set kurangkan stress shaklee

photo credit : pixabay.com
Kadangkala kerja hakiki, aktiviti harian, masalah peribadi dan sebagainya akan menyebabkan emosi kita terganggu dan sekaligus menyebabkan kita menjadi tertekan ataupun stress.

Ini suatu yang normal cuma kita tidak seharusnya membiarkan perasaan tertekan/stress berlarutan kerana ianya boleh menyebabkan masalah kesihatan yang serius dan berbahaya.

Salah satu cara mengurangkan stress ialah dengan pengambilan suplemen bagi mengurangkan dan menstabilkan hormon yang terlibat dan sekaligus bantu meredakan gangguan emosi dan mental.


B-complex Shaklee

Mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B-kompleks untuk mendapatkan keseimbangan vitamin B dalam tubuh.

Melawan tekanan - bantu tingkatkan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia.

Omega Guard Shaklee

Satu hidangan Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Kajian membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuklah kemurungan, tekanan, kebimbangan, insomnia dan sebagainya.

Ostematrix Shaklee

Ostematrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Selain kalsium, Ostematrix juga mengandungi Magnesium , Vitamin D dan mineral zink, tembaga dan managanese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Ostematrix tidak mempunyai perisa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Meringankan stress Ianya bantu mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang lena, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stress. Juga membantu mengurangkan sakit kepala, pitam dan bantu stabilkan mood.

Bagaimana nak tempah?

Hubungi www.wasap.my/+60193901309 atau beli secara online dengan menekan link dibawah.

BELI SECARA ONLINE

Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)