Herbal Blend Shaklee bantu pudarkan kesan parut chicken pox

Ibubapa mana yang tak risau bila anak diserang demam chickenpox, tambahan bila anak yang terkena demam tu masih kecil lagi. Tak sampai hati melihat rintihan anak apatah lagi melihat lepuh yang banyak di setiap anggota badan anak, kan.



Ni perkongsian downline saya sendiri. Puteri bongsu kesayangan beliau telah diserang demam chickenpox. Beliau seperti ibubapa diluar sana yang risau dengan keadaan anaknya.

Setelah mendapatkan rawatan di klinik berhampiran, demam tersebut beransur pulih. Saya cadangkan sapu krim Herbal Blend Multi-purpose Cream Shaklee pada lepuh chickenpox tersebut dan alhamdulillah kesannya sangat baik.

Namun baru-baru ini beliau beritahu saya anak-anaknya yang lain turut dijangkiti virus chickenpox. Beliau pun menempah krim tersebut sekali lagi untuk disapukan pada lepuh yang ada pada tubuh anak-anaknya itu.

Saya sempat bertanya keadaan puteri bongsu beliau dan dia mengkhabarkan parut bekas chickenpox semakin hilang. Alhamdulillah.

Saya gembira dapat bantu dan kongsikan kebaikan Herbal Blend Multi-purpose Cream Shaklee dengan beliau. Saya berdoa semoga anak-anak beliau yang dijangkiti cepat sembuh dan kembali sihat seperti sediakala. 

Jika anda ingin menempah krim ni boleh hubungi saya di 0193901309 atau beli secara online di web rasmi Shaklee dengan menekan link di bawah.

BELI SECARA ONLINE DISINI

Terima kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551


Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)