Set Berhenti Merokok Shaklee

Set Berhenti Merokok Shaklee
photo credit : pixabay.com
Vivix Shaklee

Bagaimana Vivix membantu perokok-perokok ni berhenti merokok?

Fungsi utama Vivix shaklee ialah;

1. Membantu melindungi dan memperbaiki DNA.
2. Memberi impak positif pada proses genetik DNA.
3. Meransang Mitokondria.
4. Melambatkan pembentukkan protein AGE (Advanced Glycation End Products).

Salah satu punca DNA kita rosak adalah disebabkan radikal bebas. Radikal bebas adalah istilah yang sering digunakan untuk menggambarkan sel-sel rosak yang menimbulkan masalah. Radikal bebas ni 'bebas' kerana mereka telah hilang molekul kritikal, yang akan merosakkan molekul lain apabila berpasangan dengannya. Molekul-molekul ni akan 'merampas' mana-mana molekul untuk menghilangkan keperluan itu.

Apabila radikal bebas menyerang, bukan sahaja membunuh sel-sel untuk memperoleh molekul hilang tetapi turut 'mencederakan' sel atau 'merosakkan' DNA yang mewujudkan satu benih bagi penyakit.

Oleh itu, MUSUH UTAMA radikal bebas ni adalah 'Antioksidan' dan sumber antioksidan yang paling banyak ialah Vivix 😁. Bahan utama Vivix iaitu Resveratrol yang mempunyai banyak khasiat dan kelebihan. Resveratrol adalah sebahagian daripada Polyphenols yang bertindak seperti Antioksidan iaitu melindungi sel daripada kerosakan akibat radikal bebas.

DTX Shaklee

Kajian menunjukkan bahawa kandungan utama di dalam Shaklee DTX Complex, ekstrak biji benih pokok susu tisel menyokong keupayaan badan menghasilkan protein bagi membantu menjana semula sel-sel hati.

DTX Complex mengandungi bahan ekstrak yang penting dari biji benih pokok susu tisel yang menghasilkan 80% silymarin. Ia turut mengandungi bahan-bahan yang digabungkan secara unik dan saintifik, esktrak daripada Schizandra dan cendawan Reishi (herba yang kaya dengan antioksida) dan ekstrak daripada dandelion, kunyit, dan articok (herba yang membantu mengekalkan aliran hempedu).

DTX shaklee bantu proses detoksifikasi kerana hati perokok terdapat bahan-bahan kimia yang berbahaya yang diperoleh daripada rokok seperti nikotin dan sebagainya.

Set Berhenti Merokok Shaklee

Bagaimana menempah set ini?

Hubungi saya di 0193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.

BELI SECARA ONLINE

Terima Kasih,
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)