Set keguguran rambut shaklee

Masalah keguguran rambut bukanlah suatu yang asing, malah ianya adalah suatu yang normal. Namun keguguran rambut yang serius boleh 'mencacatkan' penampilan, mengurangkan keyakinan malah membuatkan kita berasa rendah diri.

Shaklee mempunyai pelbagai produk untuk menjaga kesihatan rambut sekaligus boleh mengurangkan masalah keguguran rambut.

Set dibawah adalah set bajet dan anda mampu memilikinya.

Apa kebaikan set di bawah?


ESP Shaklee

ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN) bukanlah sekadar soya biasa seperti yang ada dipasaran. 
Ianya makanan yang lazat yang kaya dengan kalsium dan protein.
  • Protein terdiri daripada 21 asid amino. 12 daripadanya non essential amino acid yang dihasilkan oleh badan. 9 lagi ialah essential amino acid hanya boleh didapati daripada pemakanan, tapi tidak semua kita peroleh daripada makanan harian kita. 
  • ESP mengandungi kesemua 9 asid amino penting iaitu Histadine, Isoleucine, Tryptophan, Lysine, Methionine, Valine, Phenylalanine, Threonine, Leucine.
Khasiat protein yang terdapa padanya membantu meningkatkan kesihatan kuku dan rambut, serta mengelakkan keguguran rambut.

Zinc Plus Shaklee

Dirumus dengan zinc gluconate dengan kadar penyerapan yang tinggi, satu tablet membekalkan 100% nilai harian yang diperlukan untuk zink (15mg) dan berasaskan tumbuh-tumbuhan, oleh itu sesuai bagi pengamal vegetarian.

Mineral ini bantu meningkatkan kesihatan rambut. Ianya menggalakkan rambut yang tebal dan sihat. Bagi anda yang mengalami masalah rambut gugur perlu ambil zink untuk membantu masalah anda.

GLA Shaklee

Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA (gamma-linolenic acid) yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Ianya di gabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.

Asid lemak ini tidak hanya menyuburkan rambut, tetapi ia membantu anda menjadikannya lebih lebat. Ia merangsang pertumbuhan rambut anda dan mengawal sebarang kehilangan air. Ia juga menjadikan kulit kepala kita sihat.

Jika anda ingin menempah set kesihatan rambut bajet ni boleh hubungi saya di 0193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.

BELI SECARA ONLINE

Terima Kasih  
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)