SET GASTRIK SHAKLEE

Gastrik? Ramai yang alami masalah gastrik. Tapi ramai juga yang tidak memandang serius dengan keadaan tersebut. Terdapat segelintir yang membiarkan ianya terjadi.  Tapi, tahukah anda, keadaan tersebut boleh bertambah serius jika tidak dirawat?

Salah satu cara mengurangkan simptom gastrik ialah dengan pengambilan suplemen. Suplemen bukanlah ubat tapi hanyalah makanan tambahan dimana ianya menampung nutrisi dan zat yang diperlukan oleh badan.

Produk-produk Shaklee sangat baik untuk kesihatan anda. Pengambilan secara konsisten dan betul akan menambahbaik dan meningkatkan tahap kesihatan tubuh anda.

Pengambilan suplemen Shaklee dapat membantu mengurangkan gejala gastrik.

SET GASTRIK SHAKLEE


1. Vivix

Bertindak dengan 4 mekanisma utama penuaan selular. Membantu membina sel-sel di dalam badan dan organ supaya kesihatan menjadi optimum.

2. ESP

Perut mereka yang gastrik adalah disebabkan oleh asid hidroklorik yang menghakis dinding-dinding perut, selalu juga ia memeritkan perut. Kandungan protein yang tinggi didalam ESP sangat-sangat membantu dalam membaiki sel-sel yang telah rosak pada dinding-dinding perut . Tiada lagi hakisan berlaku lantas ia akan memberi keselesaan pada perut anda.

Penghidap gastrik tidak digalakkan meminum susu. Namun, memerlukan sumber makanan tambahan yang mudah hadam dan mengenyangkan serta dalam masa yang sama memberikan tenaga untuk berpuasa. ESP mampu 'melapik' perut agar kenyang dalam jangkamasa yang lama.


3. Ostematrix

Kandungan kalsium , magnesium dan vitamin D mampu meneutralkan asid yang terkandung didalam perut. Apabila perut sudah di neutralkan maka rasa pedih hulu hati akan hilang dan memberi keselesaan pada perut.


4. Peppermint-Ginger Plus

Membuang angin yang berada didalam badan secara berkesan disebabkan dengan kehadiran halia yang terkandung didalam peppermint complex shaklee ini. Ia akan memberi kelegaan pada badan.

5. Bcomplex

Selalunya sel saraf pada perut akan alami ketegangan. Maka dengan pengambilan Bcomplex ia akan mengurangkan ketegangan saraf tersebut.


6. Omega Guard

Membantu mengelakkan saluran perut & usus daripada terkena ulser atau keradangan

7. Alfalfa complex

Mengurangkan kadar keasidan & inflamasi bagi mengelakkan rasa pedih perut.

Bagi mereka yang alami gastrik yang kronik, disarankan mengambil semua produk di atas, namun bagi mereka yang alami gastrik yang tidak serius, boleh memilih set medium dan set asas mengikut bajet masing-masing.

Sebaiknya anda membuat pemeriksaan di mana-mana hospital terlebih dahulu untuk mengetahui tahap kesihatan anda dan tahap gastrik yang dialami. Dikhuatiri ianya sangat serius dan bukanlah gastrik biasa.

Untuk tempahan dan keterangan lanjut, boleh hubungi 0193901309 atau beli secara online dengan menekan link di bawah.

BELI SECARA ONLINE

Beauty&Health

Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)