Kenali Performance Drink Shaklee

Kenali Performance Drink Shaklee

Pertama kali dihasilkan pada tahun 1980-an oleh saintis Shaklee dan Universiti Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus (human-powered flight programme). Performance Drink merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet di Amerika Syarikat.

Performance Drink juga direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat. Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih Performance Drink sebagai pilihan utama mereka. Kerana, minuman ini telah banyak membantu mereka mencipta rekod dunia baik dalam sukan mahupun aktiviti pengembaraan.

Ujian klinikal membuktikan rumusan eksklusif Opticarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. Berbanding minuman sukan lain, Performance Drink mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Kebaikan Performance Drink Shaklee

Meningkatkan daya ketahanan badan

  • Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
Membekalkan tenaga dan daya ketahanan fizikal
  • Bantu mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Ianya dirumus khas untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.
Mencegah penyahhidratan
  • Mengurangkan kehausan, mencegah dehidrasi, melembapkan kulit dan kelihatan muda.
Mengekalkan paras gula dalam darah
  • Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
Sangat sesuai bagi mereka yang aktif seharian, para atlet, bersukan, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, keletihan, vagina yang kering, tiada selera makan, rendah paras gula, kepeningan , cirit-birit, penyahhidratan otot dan kulit, dan sebagainya.

* Simpan dalam peti sejuk selepas di buka.

Untuk tempahan, hubungi 0193901309 atau beli secara online.



Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)