Kereta Idaman Ku


Korang mesti ada sebuah kereta idaman, kan. Kereta yang korang nak sangat memilikinya 😍.

Macam saya , saya lebih suka kereta model CRV.

Emmm actually, bab bab kereta ni saya tak la arif sangat. Saya pun tak berapa minat. Cukupla yang biasa-biasa je. Tapi, tipu la kalau takde kereta yang diinginkan ..kan.

Kereta Idaman Ku
Photo Credit : cartrust.my
Peminat Kdrama mesti selalu nampak dalam cerita tu diorang bawa kereta macam ni. Kan kan. Ke korang tak perasan? Tengok hero & heroin je? 😏

Saya ni, bukan setakat kereta je saya dok perati. Hiasan rumah, makanan, lifestyle, fashion. Almost semua saya adore 😍.

Adore yang baik-baik je la. Yang tak sesuai dengan gaya kita jangan ikut pulak 🙊

Masa pergi Korea hari tu, almost kereta ni je saya nampak kat jalanraya. (Ke sebab minat kereta ni so tak nampak kereta lain?😅).

Kenapa saya suka kereta ni? Nampak elegant, eksklusif, bergaya. Lagi satu sebab luas sikit la kan. Boleh bergaya dan agak besar sedikit. Muat la beberapa orang. .

Kut la ada rezeki beli kereta macam ni 😍. InsyaAllah. One fine day maybe?

Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)